.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس هشتم مقتدرتر از مجلس هفتم

نمایندگان حامی دولت در مجلس بعد از شکست درانتخابات هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان واتفاقاتی که در جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی رییس جمهور روی داد، دور جدیدی از انتقادات خود را را نسبت به عملکرد علی لاریجانی در مدیریت مجلس رقم زدند و در این زمینه رسانه‌های وابسته به این جریان تلاش کردند شدیدترین انتقادات را نسبت به عملکرد رییس مجلس هشتم منتشر کنند.

مدیریت لاریجانی باعث افتخار اصولگرایان است

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد : مجلس هشتم نسبت به مجلس هفتم، مقتدرتر است و دلیل عمده این مسئله، ریاست دکتر لاریجانی است واین اقتدار برای گروهی از نمایندگان حامی دولت خوشایند نیست.

بهمن اخوان نماینده تفرش وعضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی «فردا» با تاكید براینكه شیوه مدیریتی لاریجانی در مجلس هشتم باعث افتخار اصولگرایان است، خاطرنشان كرد: لاریجانی با تدبیر و تعقل توانست افراط گرایی و تنش را از مجلس دور نگه دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد : ناظران بیرونی و داخلی مجلس شورای اسلامی شاهد هستند که مجلس هشتم نسبت به مجلس هفتم، مقتدرتر است و دلیل عمده این مسئله، ریاست لاریجانی است.

وی افزود: مواضع لاریجانی از سوی فراکسیون ها وطیف های مختلف مجلس قابل قبول بوده است و از زمانی که ایشان ریاست مجلس را به عهده دارند اعتراض قابل تاملی را نسبت به عملکرد وی نبوده است.

اقتدار مجلس برای گروهی ناخوشایند است

سخنگوی فراکسیون اقلیت گفت: با تلاش‌های علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس اقتدار و استقلال دو‌باره مجلس تا حدودی احیا شده است و این تلاش‌ها با شرایطی که در مجلس وجود دارد مثبت است.

داریوش قنبری نماینده ایلام و سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی «فردا» با تمجید از مدیریت علی لاریجانی در مجلس هشتم گفت: لاریجانی تلاش زیادی برای حفظ شأن و جایگاه مجلس انجام داد ولی به خاطر عدم همراهی مجلس نتوانست به تمام اهداف مورد نظر خود دست یابد.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با اشاره به تلاش برخی برای تخریب لاریجانی گفت: تلاش لاریجانی برای در رأس امور بودن مجلس و عدم تبعیت از برخی جریانات باعث شده که عده‌ای تمام توان خود را برای تخریب شخصیت وی به کار ببرد.

نماینده ایلام که سابقه نمایندگی در دوره هفتم مجلس را دارد با مقایسه نوع مدیریت در مجلس هفتم و هشتم گفت: لاریجانی با بالا بردن جایگاه نظارتی و اقتدار مجلس نشان داد که تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق ملت انجام می‌دهد.

وی افزود: موضع‌گیری‌های لاریجانی به عنوان رئیس مجلس نشان از پختگی و درک بالای او از شرایط کشور را دارد ولی چون این مواضع با اهداف برخی جریانات سیاسی سازگاری ندارد تلاش گسترده‌ای برای تخریب ایشان انجام می‌شود.

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان در مجلس درک درستی از جایگاه خود ندارند و به راحتی تحت تأثیر قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: این شرایط باعث شده است تلاش لاریجانی برای دفاع از حقوق مجلس به نتیجه نرسد.

وی افزود: با وجود اینکه لاریجانی اصولگر‌ا است ولی هیچ‌گاه اجازه نداد مصالح دولت اصولگرا ارجح‌تر بر منافع ملی و حقوق مردم باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.